Grafické studio

Grafické studioDobré umění lidi inspiruje, ostatní jej interpretují a pro dobré umění je nezbytný talent. Dobrý design člověka motivuje, ostatní mu rozumí a pro dobrý design je třeba dovednosti.

Jde o jediné – vytvořit ten správný návrh. Takový návrh musí splňovat kritéria na použité médium, zacílení reklamního sdělení s jasným poselstvím či precizní grafické zpracování v souladu s firemním stylem klienta. Ten správný návrh musí fungovat a vydělávat.

Jednotný firemní styl

Jednotný firemní styl, také Corporate identity (CI), sjednocuje vizuální image společnosti. Zákazník dokáže danou společnost v konkurenčním prostředí snadno rozeznat. Firma buduje značku a zvyšuje svou důvěryhodnost. Jednotný styl navíc šetří čas i finance při výrobě propagačních prvků.

Jednotný vizuální styl je stanovený v grafickém manuálu, který dle přání klienta zahrnuje podobu vizitek, hlavičkových papírů a dalších firemních tiskovin, e-mailových a prezentačních šablon, polepů firemních vozidel, reklamních předmětů aj.

Jednotný firemní stylInspirativní umění

Máme rádi umění a rádi se jím necháváme inspirovat. Při tvorbě nového vizuálu se snažíme s klientem naladit na stejnou notu. Vystihnout charakter podnikání s ohledem na cílovou skupinu zákazníků.

Precizní design

Samotná líbeznost inzerátu nezaručuje jeho úspěšnost. Poctivé zpracování textů s ohledem na propagaci nebo zvýšení prodeje, výběr a příprava fotografií, kvalitní sazba, volba technologie a materiálů... jsou nezbytné vlastnosti, které ovlivní váš úspěch na trhu.